Forum PBF na podstawie The Walking Dead.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Mechanika.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rick Grimes
Admin
avatar

Wiek : 36
Ekwipunek : Colt Phyton, naboje, plecak z wodą i odrobiną żywności, maczeta.
Głód : 130/150
Wygląd : Czarna koszula, przetarte jeansy, terenowe buty.

PisanieTemat: Mechanika.    Sob Lut 07, 2015 6:37 pm

Zacznijmy od zbierania przedmiotów, ponieważ to one są najbardziej zagmatwaną opcją.  



Liczby – od jeden do siedem.

1. Wypadek przy pracy – skaleczenie się, upadek przedmiotu z wielkim hukiem na ziemię.
2. Mało przydatne przedmioty, typu zapalniczka bądź ubrania.
3. Napoje. (w puszkach, czy też w butelkach)
4. Żywność konserwowana, paczkowana.
5. Różne narzędzia, np. Kombinerki, śrubokręty, młotki.
6. Naboje do broni palnej.
7. Bardzo rzadkie przedmioty. Broń palna jak i biała.

To by było na tyle. Przebrnęliśmy przez to wielkie bagno, jakimi są kostki. Teraz zajmiemy się walką z ludźmi. O przebiegu potyczki z innym graczem zadecyduje Mistrz Gry, który oceni Wasze możliwości oraz wykorzystanie wszystkich elementów wchodzących w skład walki (otoczenie, posiadana broń itd.). Podczas walki ze sztywnym nie będziemy bawić się systemem kostkowym. Nie miałoby to najmniejszego sensu, zważając na fakt, iż nie jest to początek apokalipsy. Każdy z Was, na pewno poradzi sobie z zombie, jednakże nie lekceważmy ich. Są one tak samo niebezpieczne jak w grupie. A to zajdzie od tyłu, lub złapie Cię za nogę podczas przechadzki po lesie? Nigdy nie wiesz, co Cię czeka, towarzyszu.

Przejdźmy teraz do kostek dotyczących szwendaczy.

Przed rozpoczęciem każdego wątku w danej lokacji, jeden z jego uczestników jest zobowiązany do wylosowania kostki, która będzie wyznaczała ilość napotkanych na miejscu szwendaczy. Uczyni to grę łatwiejszą, ciekawszą i mniej przewidywalną. Losowanie jest możliwe w TYM TEMACIE.

Liczby - od jeden do siedem.

1. Czysto - kompletny brak szwendaczy w lokacji.
2. Pojedyńczy, niegroźny szwendacz, często nie mogący się poruszać.
3. Pojedynczy szwendacz - raczej nie stanowiący zagrożenia dla uzbrojonego człowieka.
4. Dwa lub trzy szwendacze - rozprawienie się z nimi może stanowić problem dla kompletnego nowicjusza.
5. Od czterech do ośmiu szwendaczy - poradzenie sobie z nimi wymaga uzbrojenia i często nie jest możliwe dla samotnego włóczęgi.
6. Od ośmiu do piętnastu szwendaczy - powodzenie w walce z nimi zależy od liczby sojuszników i stopnia zaawansowania w walce.
7. Wielka horda szwendaczy - jedynym ratunkiem może okazać się schronienie, ucieczka lub kamuflaż.

Zamieszczone wyżej instrukcje nie są narzucone. Powodzenie w walce ze sztywnymi zawsze zależy od danej sytuacji, umiejętności, uzbrojenia i stopnia zaawansowania w walce.


Kolejny punkt naszej wycieczki: głód.

"Po co jeść? Po co spać?" Ludzie, przecież to forum o apokalipsie. Wiadomo, trzeba to w jakiś sposób zaakcentować. Każdy na starcie dostaje 150 pkt głodu. Czyli mamy statystykę 150/150, full punkcików. Co dwa-trzy tygodnie w czasie rzeczywistym ta suma będzie maleć o 20 pkt, czyli będziecie już mieć 130/150. Jak mogę uzupełnić moje statystyki? Po pierwsze, zdobywając pożywienie, typu konserwy itp.

Rozpiska:

1. Napoje, batony, wszelkiego rodzaju orzechy: +5 punktów.
2. Owoce, warzywa: +10 punktów.
3. Mięso, konserwy oraz większe porcje żywnościowe dodają +20 punktów.

Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam na pw/gg bądź chatbox.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://walkers.forumpolish.com
 
Mechanika.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Żywe Trupy :: Informacje :: Przewodnik :: Mechanika-
Skocz do: